Mi is az a grafikai profil valójában? Miért készítünk grafikai tervet vagy kézikönyvet? A grafika adja a márka vizuális identitását, ez a márka személyiségének megjelenítése. A grafikai kézikönyvnek a weboldalak esetében is irányt kell mutatnia, harmóniát és egységet kell teremtenie a márkán belül. Ez szükséges annak érdekében, hogy az adott márkának megfelelő, transzparens és erős megjelenést adjon a netes piacon is.
Grafikus és vizuális identitás
Nem számít, hogy a potenciális ügyfelek milyen csatornán lépnek kapcsolatba Önnel, az Ön cégével, fel kell ismerniük az Ön márkáját. Az átadott névjegykártya, egy fejléces papír, amelyre az árajánlatot írják és maga a webhely, amelyet a látogató felkeres, közös megjelenést kell adjon.
Apró részletnek tűnhet például a színválasztás, de egy grafikus profilban nem szabad alábecsülni ennek jelentőségét. A különböző színek különböző érzelmeket és asszociációkat váltanak ki, mint például a nyugalom, az öröm, energia, sikeresség stb. A webes kommunikáció során használt színeknek szinkronban kell lenniük a vállalat identitásával, célcsoportjával és iparágával.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
Bővebben Elfogadom